Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 16:37:31 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/11664 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Kasepere küla, Aadami// Allika// 
Aruküla tee// Aruvälja// Hannese// Hinnu// Indreku// Jaanimetsa// Jõeäärse// 
Kallaste// Karivälja tee// Kasemetsa// Kassiku// Kiviaia// Koplimanni// 
Kuninga// Kuusiku// Kuusiku-Vanatoa// Kärdi// Laanemaa// Lepiku// Madi// 
Mardijõe// Männiku// Nurga-Aasa// Nõmme// Nõmme tee// Otsa// Otsa-Holmi// 
Padise tall// Paju// Priidu// Pärna// Sigala// Siimu// Silma// Simori// 
Suurenurga// Talliveere// Tammearu// Telliskivi// Terasmaa// Tähe// 
Tänavaotsa// Tüvemäe// Vahemetsa// Vainu// Vana-Siimu// Väike-Kasemetsa// 
Madise küla, 11174 Paldiski-Padise tee// Metslõugu küla, 17 Keila-Haapsalu 
tee// Padise küla, tee// 11175 Viruküla-Padise tee// tee// Harutamme// 
Kasepere// Kasepere alajaam// Kasepere kauplus// Kibuvitsa// Kusti// Laiki// 
Lao// Lõuna// Meierei// Mäe// Mäepealse// Mäepealse tee// Nurga// Nurmoja// 
Pälli// Rehe// Suitsu// Tamme// Teeristi// Tõrva// Vana-Tooma// Vana-Tooma 
tee// Vana-Vallamaja// Rummu alevik, 17 Keila-Haapsalu tee L1// Keila 
metskond 69 (Kasepere side juurdepääsuvõrk) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 54 lg 6 p2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27074323>  (menetlus nr: 
394739), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister